Corinth slaví úspěch se svými 3D modely. Teď se spojil s Lifeliqe
4. 1. 2024
Úspěšný technologický startup Lifeliqe s brněnskými kořeny oficiálně spojil síly se svou sesterskou společností Corinth, významným a zavedeným hráčem na trhu s výukovými 3D modely a řešeními ve virtuální realitě (VR). Celosvětově oblíbenou softwarovou aplikaci Corinth 3D používají školy ve 120 zemích, včetně tisíců žáků a studentů v Česku. Corinth byl už před spojením dlouhodobým dodavatelem obsahu pro platformu Lifeliqe. Obě společnosti patří do portfolia skupiny CREDITAS.
Corinth si buduje silnou pozici v Evropě i za jejími hranicemi. „Jednáme v desítkách zemí, včetně Indie či Japonska. Náš software mají nakoupený tisíce škol v Polsku. Za sebou máme národní piloty ve Vietnamu, Litvě či Moldávii. Corinth byl navíc prvním dodavatelem výukového obsahu pro VR brýle HTC Vive nebo Microsoft HoloLens,“ říká CEO Lifeliqe, Matouš Tlapák a dodává, že aplikace Corinth 3D dlouhodobě pomáhá v proměně také českému školství.
V ČR ji mají ve výuce stovky základních a středních škol, kraje Královehradecký a Vysočina jej na školách využívají plošně. „S aplikací Corinth 3D pracuji již čtvrtým rokem. Modely si mohu upravit, jak potřebuji a jednoduše použít v hodinách u různých aktivit. Aplikace v žácích probouzí zvídavost a oni se díky ní učí přemýšlet,“ říká Michaela Půlpánová, učitelka přírodopisu a zeměpisu ze Základní školy Vrchlabí.
Portfolio Corinth 3D zahrnuje učební materiály pro školy, především z oblasti biologie, chemie, fyziky, matematiky, paleontologie, astronomie či zeměpisu pro základní a střední školy. Všechny modely procházejí konzultacemi se specialisty v daném oboru, například z Univerzity Karlovy či dalších prestižních univerzit včetně Stanfordu.
„Často se setkáváme s tím, že školy dostávají kvalitní hardware, ale nemají k němu odpovídající softwarové vybavení, například 3D modely či virtuální simulace. Komplikací je také nedostatečné odborné vzdělání učitelů. My umíme efektivně vyřešit oba problémy – dodáme software a vyškolíme pedagogy, aby uměli s novou technologií pracovat,“ vysvětluje Matouš Tlapák s tím, že pozitivní ohlasy přicházejí od učitelů z Česka i ze zahraničí. Aktuálně u zákazníků Corinth zaznamenává velkou poptávku po softwaru pro VR brýle.
Věřím, že digitální gramotnost a celoživotní vzdělávání budou hrát v rychle se měnícím světě stále větší roli. Jsme rádi, že i díky zázemí skupiny CREDITAS můžeme být u toho,“ dodává Matouš Tlapák.